√● 1.5 କୋଟି ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ପର୍ଯ୍ୟାୟ କ୍ରମେ ଅନୁଦାନ ଦେୟ ପ୍ରଦାନ ସହିତ ସମାନ ଅଂଶୀଦାର ଆଧାରରେ କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କରିବା |
√● ସମସ୍ୟା ଷ୍ଟେଟମେଣ୍ଟର ଫ୍ଲୋଟିଂ ଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି ପ୍ରୋଟୋଟାଇପ୍ ର ବିକାଶ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଏହାକୁ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଏବଂ ଅବଜେକ୍ଟିଭ୍ କରିବା ପାଇଁ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସମୟ ରେଖା ସହିତ ଅନଲାଇନ୍ ଅଟେ |
√● ରେଳବାଇ ବୋର୍ଡର ଦକ୍ଷତା ଏବଂ ଅନୁସନ୍ଧାନ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାଳୟ ନୀତି କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ ଏବଂ ପ୍ରକ୍ରିୟା କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ ପାଇଁ ନୋଡାଲ୍ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାଳୟ ହେବ |
√● ରେଳବାଇରେ ପ୍ରୋଟୋଟାଇପ୍ ର ପରୀକ୍ଷା କରାଯିବ | ପ୍ରୋଟୋଟାଇପ୍ ର ସଫଳ କାର୍ଯ୍ୟଦକ୍ଷତା ଉପରେ ନିୟୋଜନକୁ ମାପିବା ପାଇଁ ବର୍ଦ୍ଧିତ ଅର୍ଥ ପ୍ରଦାନ କରାଯିବ |
√● ଇନୋଭେଟର ଚୟନ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଏକ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଏବଂ ନିରପେକ୍ଷ ବ୍ୟବସ୍ଥା ଦ୍ୱାରା କରାଯିବ ଯାହା ଆଜି ରେଳମନ୍ତ୍ରୀଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଉଦ୍ଘାଟିତ ଅନଲାଇନ୍ ପୋର୍ଟାଲ୍ ମାଧ୍ୟମରେ କରାଯିବ |
√● ବିକଶିତ ବୌଦ୍ଧିକ ଗୁଣଧର୍ମ ଅଧିକାର (IPR) କେବଳ ଉଦ୍ଭାବକ ସହିତ ରହିବ |
√● ଉଦ୍ଭାବକ ପାଇଁ ସୁନିଶ୍ଚିତ ବିକାଶମୂଳକ ଆଦେଶ |
√● ବିଳମ୍ବକୁ ଏଡାଇବା ପାଇଁ ବିଭାଗୀୟ ସ୍ତରରେ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଉତ୍ପାଦ ବିକାଶ ପ୍ରକ୍ରିୟାକୁ ମଣ୍ଡଳ ସ୍ତରରେ ବିକେନ୍ଦ୍ରୀକରଣ |
ଗତ ମଇ ମାସରେ, ରେଳବାଇ ଫିଲ୍ଡ ୟୁନିଟ୍ ଗୁଡିକ ସମସ୍ୟା କ୍ଷେତ୍ର ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ କୁହାଯାଇଥିଲା | ଏହାର ଉତ୍ତରରେ, ଆଜି ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ପ୍ରାୟ 160 ଟି ସମସ୍ୟା ଷ୍ଟେଟମେଣ୍ଟ ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇଛି | ଆରମ୍ଭ କରିବା ପାଇଁ, ନୂତନ ଇନୋଭେସନ୍ ପଲିସି ମାଧ୍ୟମରେ କାରବାର କରିବାକୁ 11 ଟି ସମସ୍ୟା ଷ୍ଟେଟମେଣ୍ଟ ଚିହ୍ନଟ ହୋଇଛି ଏବଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଅପଲୋଡ୍ ହୋଇଛି |
@ ରେଳ ଧାରଣାରେ ଫାଟ ଚିହ୍ନଟ ବ୍ୟବସ୍ଥା |
@ ରେଳ ଚାପ ମନିଟରିଂ ସିଷ୍ଟମ୍ |
@ ଭାରତୀୟ ରେଳ ଜାତୀୟ ଏଟିପି ସିଷ୍ଟମ ସହିତ ଉପାନ୍ତ ଅଞ୍ଚଳ ପାଇଁ ହେଡୱେ ଉନ୍ନତି ବ୍ୟବସ୍ଥା |
@ ଟ୍ରାକ୍ ଯାଞ୍ଚ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପର ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ |
@ ଅଧିକ ପଣ୍ୟ ପରିବହନ କ୍ଷମତା ୱାଗନ୍ ପାଇଁ ସର୍ବୋଚ୍ଚ ଏଲାଷ୍ଟୋମେରିକ୍ ପ୍ୟାଡ୍ (EM ପ୍ୟାଡ୍) ର ଡିଜାଇନ୍ |
@ 3-ପର୍ଯ୍ୟାୟ ଇଲେକ୍ଟ୍ରିକ୍ ଲୋକୋମୋଟିଭ୍ସର ଟ୍ରାକ୍ସନ୍ ମୋଟର ପାଇଁ ଅନ୍ ଲାଇନ୍ କଣ୍ଡିସନ୍ ମନିଟରିଂ ସିଷ୍ଟମର ବିକାଶ |
@ ଲୁଣ ପରି ଦ୍ରବ୍ୟ ପରିବହନ ପାଇଁ ହାଲୁକା ଓଜନର ୱାଗନ୍ |
@ ଯାତ୍ରୀ ସେବାରେ ଉନ୍ନତି ପାଇଁ ଡିଜିଟାଲ୍ ତଥ୍ୟ ବ୍ୟବହାର କରି ଆନାଲିଟିକାଲ୍ ଉପକରଣର ବିକାଶ |
@ ଟ୍ରାକ୍ କ୍ଲିନିଂ ମେସିନ୍ |
@ ତାଲିମ ପରବର୍ତ୍ତୀ ସଂଶୋଧନ ଏବଂ ସ୍ୱ-ସେବା ସତେଜ ପାଠ୍ୟକ୍ରମ ପାଇଁ ଆପ୍ |
@ ବ୍ରିଜ୍ ଯାଞ୍ଚ ପାଇଁ ରିମୋଟ ସେନ୍ସିଂ, ଜିଓମାଟିକ୍ସ ଏବଂ ଜିଏସ୍ ର ବ୍ୟବହାର |
ରେଳବାଇରୁ ଅଧିକ ସମସ୍ୟା ବିବୃତ୍ତି ସଂଗ୍ରହ କରାଯାଇଛି, ଯାହାର ଯାଞ୍ଚ ଚାଲିଛି ଏବଂ ପର୍ଯ୍ୟାୟକ୍ରମେ ଅପଲୋଡ୍ କରାଯିବ |
ଭାରତୀୟ ରେଳ ଇନୋଭେସନ୍ ପୋର୍ଟାଲ୍ ଉନ୍ମୋଚିତ ହୋଇଛି ଯାହା ୱେବ୍ ଠିକଣା www.innovation.indianrailways.gov.in ରେ ଉପଲବ୍ଧ |